Прайс
на додаткові та післягарантійні послуги
Виклик спеціаліста до 3км |
200 грн. |
Виклик спеціаліста від 3км до 20км |
250 грн |
Виклик спеціаліста від 20км до 40км |
350 грн |
Зовнішня ІР адреса, 1 ІР/міс |
70 грн. |
Заміна антени WI-FI |
600 грн |
Перенесення антени WI-FI |
200 грн |
Кабель UTP, м |
15 грн |
Укладання/підвіс кабелю UTP, м |
10 грн |
Монтаж короба, м |
20 грн |
Заміна оптичного патчкорда із зварюванням |
200 грн |
Кабель ВОК (2вол.) з монтажем, м |
15 грн |
Демонтаж кабелю, м |
5грн |
Зварювання одного оптичного-волокна, шт |
200 грн |
Одноразове стягнення за надання доступу до послуг третім особам (якщо відсутня додаткова угода) |
10000 грн |
Монтаж конектора RJ-45, шт |
25 грн |
Свердління отворів, шт |
75 грн |
Абонентське обладнання для ВОК - ONU, шт |
600 грн |
Абонентське обладнання для ВОК - Медіаконвертер, шт |
350грн/250грн |
Блок живлення антени WI-FI, шт |
300грн |
Блок живлення активного обладнання (9В, 12В), шт |
170 грн |
Встановлення та налаштування ПЗ на вибір клієнта |
від 100 грн |
Встановлення або налаштування одного пристрою(роутер, вебкамера, телевізор, приставка ТВ і т.д.), шт |
100 грн |
Нестандартні роботи, год |
200 грн |
Відновлення послуги доступу до мережі Інтернет (за відсутності оплати послуг протягом 9 (дев'яти) місяців) |
600 грн |
Нагадуємо що оператор зобов’язаний Безкоштовно усувати пошкодження та аварії в мережі Оператора, що виникли з вини Оператора, та - за рахунок Абонента, якщо вони виникли з вини останнього, або з вини третіх осіб. Звертаємо увагу, що наші спеціалісти проводять роботи лише з налаштування обладнання, що пов'язане з роботою мережі Інтернет. Для встановлення програмного забезпечення, налаштування і ремонту роутерів і комп'ютерів звертайтесь у спеціалізовані сервісні центри. Спеціаліст не несе ніякої відповідальності за працездатність Вашого ПЗ (Програмне Забезпечення - це будь-яка ОС, наприклад Windows, антивіруси, файрволи, браузери, системні компоненти і т.д.). У разі відсутності можливості зробити ці налаштування, з причини повної або часткової непрацездатності Системи клієнта фахівець зобов`язаний продемонструвати працездатність підключення та ПЗ на іншій Системі, наприклад завідомо справному ноутбуці фахівця. Фахівець може дати абоненту рекомендації щодо усунення помилок в роботі Системи, але це не означає, що він автоматично зобов'язаний зайнятися усуненням проблем в роботі Системи Клієнта. Оператор не зобов'язаний і не може гарантувати безвідмовну і правильну роботу клієнтського обладнання та ПЗ.