Наші новини

Увага! Аварійно відновлювальні роботи

Доброго дня. Під час чистки ліній електропередач від заростання деревами було пошкоджено наш магістральний кабель. Без доступу до мережі Інтернет залишилися наступні населені пункти: смт. Коропець, с. Вістря, с. Горигляди, с. Стигла, с. Світле, с. Садове, с. Вербка, с. Діброва, с. Стінка, с. Космирин, с. Млинки, с. Набережне, с. Порохова, с. Зубрець. Ремонтна бригада вже працює над усуненням даного пошкодження. Просимо вибачення за незручності.

UPD 2023.07.27 15:20 

Роботу мережі відновлено. Всі сервіси працюють в штатному режимі!
Час усунення аварії 3г 38хв

 

 

Read More

Увага!!! Аварійно-відновлювальні роботи!

Доброго дня. Добавте будь лвска пост. У звязку із проведенням аварійно відновлювальних робіт буде відстутній доступ до Мережі Інтернет протягом 4-ох годин (14:30 - 18:30) в наступних населених пунктах: смт. Коропець, с. Вістря, с. Горигляди, с. Стигла, с. Світле, с. Садове, с. Вербка, с. Діброва, с. Стінка, с. Космирин, с. Млинки, с. Набережне, с. Порохова, с. Зубрець. Просимо вибачення за незручності.

 P.S. Роботи закінчили. Всі сервіси працюють в штатному режимі!

 

‼️ Шановні абоненти, наразі спостерігається обрив магістрального кабеля в напрямку смт. Коропець.
Без зв'язку залишились: смт. Коропець, с. Вістря, с. Горигляди, с. Стигла, с. Світле, с. Садове, с. Вербка, с. Діброва. 
Швидше за все обрив кабеля відбувся через рух негабаритної техніки на вїзді в Коропець з сторони с. Порохова.
Ремонтна бригада працює над усуненням аварії.
Приблизний час - три години
 
Update 2023.07.20 09:55: 
Роботу мережі відновлено. Замінили частину магістрального кабеля 
Загальний час відновлення сервісу 11г 1хв.
 
 
 
😤 Інколи таке трапляється, коли запланував попрацювати або відпочити, подивитися цікавий фільм чи пограти в онлайн гру, а Інтернету не має. Цей факт може зіпсувати плани й настрій.
 
❓Можливі причини чому може не працювати Інтернет:
🔴 Забули оплатити послуги – так-так, це найчастіша причина відсутності Інтернет з’єднання.
🔵 Роутер або інше обладнання яке використовується для доступу має механічне пошкодження
🔴 Некоректні налаштування на роутері
🔵 Невірні налаштування на самому комп’ютері чи роутері
🔴 Проблеми з мережею в Інтернет-провайдера
 
📲 В такому випадку дзвоніть +380 98 314 24 40 (Viber, Telegram), +380 95 433 77 99, пишіть на email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або залиште повідомлення в особистому кабінеті. Наша технічна підтримка працює для вас пн.-сб. з 8:00 до 20:00, нд. з 8:00 до 18:00 і залюбки допоможе з вирішенням будь-яких питань. У неробочі години, ви можете залишити голосове повідомлення і наші оператори перетелефонують вам у робочий час. Також є можливість зв'язатися з нами за допомогою телеграм бота https://t.me/GiperNetBot , де ви зможете вирішити будь-яке питання.