Кожен абонент ТОВ "ГіперНет" може замовити виклик спеціаліста для діагностики роботи обладнання або для усунення несправності.
Діагностика — спеціаліст визначає, чи зв'язок з Інтернет не працює через несправність або неправильне налаштування програмного забезпечення, ОС (операційної системи) чи мережевого обладнання, що належить абоненту (мережева карта, комутатори, концентратори, маршрутизатори і т.д.).
Вартість — 40 грн. (за межами міста — 80 грн.)
В разі несправності обладнання чи програмного забезпечення зі сторони провайдера — виклик абонентом не оплачується.
Усунення несправності — усунення фізичних пошкоджень абонентського закінчення мережі, яке знаходиться на території абонента (заміна конектора, розетки, відновлення цілісності кабелю), налаштування програмного забезпечення, усунення помилок в налаштуваннях програмного забезпечення, або ОС.
Вартість — 40 грн. за повні чи не повні 2 години. (за межами міста — 80 грн.)
Додатково:
- встановлення/заміна конектора або патч-корда — 10 грн.
- встановлення/заміна мережевої розетки — 20 грн.
Звертаємо увагу, що на виклику наші спеціалісти проводять роботи лише з налаштування обладнання, що пов'язане з роботою мережі Інтернет.
Всі роботи по ремонту комп'ютерів та налаштуванню програмного забезпечення - проводяться в офісі.