Додаткові послуги

 

Прайс

на додаткові та післягарантійні послуги

 
 

Виклик спеціаліста до 3км

100 грн.

Виклик спеціаліста від 3км до 20км

150 грн

Виклик спеціаліста від 20км до 40км

200 грн

Зовнішня ІР адреса,  1 ІР/міс

70 грн.

Заміна антени WI-FI 

600 грн

Перенесення антени WI-FI 

200 грн

Кабель UTP, м

10 грн

Укладання/підвіс кабелю UTP, м

10 грн

Монтаж короба, м

20 грн

Заміна оптичного патчкорда із зварюванням 

200 грн

Кабель ВОК (2вол.) з монтажем, м

10 грн

Демонтаж кабелю, м

5грн

Зварювання одного оптичного-волокна, шт

100 грн

Одноразове стягнення за надання доступу до послуг третім особам

(якщо відсутня додаткова угода)

10000 грн

Монтаж конектора RJ-45, шт

25 грн

Свердління отворів, шт

75 грн

Абонентське обладнання для ВОК - ONU, шт

600 грн

Абонентське обладнання для ВОК - Медіаконвертер, шт

350грн/250грн

Блок живлення антени WI-FI, шт

300грн

Блок живлення активного обладнання (9В, 12В), шт

170 грн

Встановлення та налаштування ПЗ на вибір клієнта 
 (з дистрибутиву замовника), шт

від 100 грн

Встановлення або налаштування одного пристрою(роутер, вебкамера, телевізор, приставка ТВ  і т.д.), шт

100 грн

Нестандартні роботи, год

200 грн

Відновлення послуги доступу до мережі Інтернет (за відсутності оплати послуг протягом 9  (дев'яти) місяців)

600 грн

 

Нагадуємо що оператор зобов’язаний Безкоштовно усувати пошкодження та аварії в мережі Оператора, що виникли з вини Оператора, та - за рахунок Абонента, якщо вони виникли з вини останнього, або з вини третіх осіб. Звертаємо увагу, що наші спеціалісти проводять роботи лише з налаштування обладнання, що пов'язане з роботою мережі Інтернет. Для встановлення програмного забезпечення, налаштування і ремонту роутерів і комп'ютерів звертайтесь у спеціалізовані сервісні центри. Спеціаліст не несе ніякої відповідальності за працездатність Вашого ПЗ (Програмне Забезпечення - це будь-яка ОС, наприклад Windows, антивіруси, файрволи, браузери, системні компоненти і т.д.). У разі відсутності можливості зробити ці налаштування, з причини повної або часткової непрацездатності Системи клієнта фахівець зобов`язаний продемонструвати працездатність підключення та ПЗ на іншій Системі, наприклад завідомо справному ноутбуці фахівця. Фахівець може дати абоненту рекомендації щодо усунення помилок в роботі Системи, але це не означає, що він автоматично зобов'язаний зайнятися усуненням проблем в роботі Системи Клієнта. Оператор не зобов'язаний і не може гарантувати безвідмовну і правильну роботу клієнтського обладнання та ПЗ.